AlXz Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Grått/lyst stoff interiør til e36 sedan med "hel" baksete rygg selges. Bud ønskes * Framstoler* Baksete* Alle 4 dørpaneler *BORTE** Dashbord med deksler* Midtkonsoll* b-stolpe deksler Kan selge midtarmlenet med fester løst om noen ønsker det. Man får kjøpt skinn trekk til disse.. så selv om det er slitt så kan det bli bra Taktrekk, solskjermer, takluke deksler, a/c stolpe deksler selges også...
AlXz Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Midtarmlene og den bakerste midtkonsoll-delen rundt håndbrekk er solgt. Resten er igjen her. BUD ØNSKES!
AlXz Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Kjenner ikke en lastebil sjåfør eller noe slikt? Jeg kan frakte den til Grimstad tenker jeg, så kan du hente den der?? Stress å sende den med posten vil jeg tro.
HSS Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 har muligens fått tak i en annen her i området, men viss det ikke blir aktuelt, så tar jeg kontakt og hører om du fortsatt har den.
AlXz Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Ok, den er god.. Kan få den til Grimstad isfåfall. Ellers er en lastebil bedre alternativ enn posten.
AlXz Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Kan ordne mer bilder til helga om det er intresant. Litt dumt å selge det ene løst tror jeg, bedre å få solgt det samlet. Men vil si sånn ca 1500,- for stoler, baksete og alle 4 paneler. Eller 400 for et panel ?
320e36 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 betaler gjerne 400,- da mitt er fucked up, men blir fort dyrt med sending. ta gjerne kontakt om du skal sørover
AlXz Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Kjører Spydeberg-Grimstad til uka tenker jeg..
AlXz Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 BUMP! Kan deles opp også om det er mer interesse for det. Har ikke plass til å ha det stående. Fraktmuligheter spydeberg->grimstad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå