HypeTraxX Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Jeg var på E30 Meet og så en artig M-Tech II med disse sideskjørtene (bilder). Det lå et sånt sett tilsalgs ute på Finn. Det var faktisk en kjenning av meg som bor bare noen km unna! Haha Men jeg lurer på om disse fortsatt er og få tak i nye? Hva heter de? Kanskje det er noen som har et sett å selge meg? Jeg er hvertfall forberedt på å gi en bra sum!
Mr.Silver Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Link til tråden om bilen : viewtopic.php?f=6&t=86903 Husker ikke hva de het, men disse sideskjørtene vokser ikke på trær..
HypeTraxX Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Jeg har sett en del på bilen på den linken og live. Det er jaggu tøffe sideskjørt spør du meg! Skulle veldig gjerne ha visst litt mer om dem! Og ikke minst fått tak i
HypeTraxX Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Noen som kan si noe om sideskjørtene?
Endre Hånde Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 jeg har hatt flere sett av disse.. Har igjen et "sett" skjørt nå, men mangler listene samt fremre del på det ene, og de er utgått fra BMW. viewtopic.php?f=14&t=13045&hilit=+e28 4dørs E30. Dette var ikke M-teck2 men en aerodynamikkpakke som kunne ettermonteres fra BMW ala Performance pakkene du nå får. De pakkene jeg hadde inneholdt: - Front (Nesten identisk med M teck 2, men hadde noen små forskjeller som kun nerder ser) - Sideskjørt med lister - Hekkspoiler - Alt av sjablonger, lim og festemateriell samt monteringsinstruksjoner fra BMW
HypeTraxX Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Aah. Takker for svar! Jeg skulle gjerne ha fått tak i til 2 dørs. Hvor mye bør belage meg på å betale da a? Gi meg et hint hvis du veit om noen som har!
HypeTraxX Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 dette gikk overraskendes fort! Takk for hjelpsomme svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå