Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på E30 Meet og så en artig M-Tech II med disse sideskjørtene (bilder). Det lå et sånt sett tilsalgs ute på Finn. Det var faktisk en kjenning av meg som bor bare noen km unna! Haha :P Men jeg lurer på om disse fortsatt er og få tak i nye? Hva heter de? Kanskje det er noen som har et sett å selge meg? Jeg er hvertfall forberedt på å gi en bra sum! ;)

qd7o49qhx84a8w22wykp.jpg

a06h7dx0m970lqqtbmnb.jpg

qs8n6hb83f5hmq6bu5aw.jpg

fah0j7hw9n7hq9e34cch.jpg

ocxcnntb4g5e3kmaj6mp.jpg

Skrevet

Jeg har sett en del på bilen på den linken og live. Det er jaggu tøffe sideskjørt spør du meg! :) Skulle veldig gjerne ha visst litt mer om dem! Og ikke minst fått tak i ;)

Skrevet

jeg har hatt flere sett av disse.. Har igjen et "sett" skjørt nå, men mangler listene samt fremre del på det ene, og de er utgått fra BMW.

viewtopic.php?f=14&t=13045&hilit=+e28

4dørs E30.

Dette var ikke M-teck2 men en aerodynamikkpakke som kunne ettermonteres fra BMW ala Performance pakkene du nå får.

De pakkene jeg hadde inneholdt:

- Front (Nesten identisk med M teck 2, men hadde noen små forskjeller som kun nerder ser)

- Sideskjørt med lister

- Hekkspoiler

- Alt av sjablonger, lim og festemateriell samt monteringsinstruksjoner fra BMW

Skrevet

Aah. Takker for svar! :)

Jeg skulle gjerne ha fått tak i til 2 dørs. Hvor mye bør belage meg på å betale da a? Gi meg et hint hvis du veit om noen som har! ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...