Lybecken Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Hei, jeg er ny her på forumet. Har kjøpt meg en BMW E36 316/318 92mod.Det viser seg at bilen er importert til norge i 96. Bilen har derfor ikke automastiske kjørelys . Så jeg lurte på om det er noen her inne som vet hvordan jeg kan koble dette? Er takknemlig for alle svar samt koblingskjema til dette
juniormathisen Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Ta en titt på KOED.no Der går du på E36. Onlinekatalog ® E36 ® Nye deler ® Diverse innvendig utstyr Litt ned på siden der finner du ettermonterings kitt for automatiske kjørelys. Har ikke prøvd det selv men vurderer sterkt da jeg også har en tysk import og er irriterende å glemme å slå på lysa etter å ha kjørt den andre doningen med autolys enstund. hehe
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now