Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, jeg er ny her på forumet. Har kjøpt meg en BMW E36 316/318 92mod.Det viser seg at bilen er importert til norge i 96.

Bilen har derfor ikke automastiske kjørelys :( . Så jeg lurte på om det er noen her inne som vet hvordan jeg kan koble dette?

Er takknemlig for alle svar samt koblingskjema til dette :D

Posted

Ta en titt på KOED.no Der går du på E36. Onlinekatalog ® E36 ® Nye deler ® Diverse innvendig utstyr

Litt ned på siden der finner du ettermonterings kitt for automatiske kjørelys. Har ikke prøvd det selv men vurderer sterkt da jeg også har en tysk import og er irriterende å glemme å slå på lysa etter å ha kjørt den andre doningen med autolys enstund. :) hehe

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...