joar_92 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 har noen deler til e30 jeg skal bli kvitt, kom med bud: - sideruter i dør, 2dørs, "tinted" bronze. - sideruter bak til preface bauer-cab. - sportsratt i skinn. 500/bud - orginalt ratt. 400/bud - el justerbare speil, sorte. en sprikke i ene glasset. er skittne på bilde: bud - m20b25 innsug. bud - tårnstag fremme. solgt - sorte og røde baklykter til preface, slike som gs selger. mangler pæreholdere/ledninger: 600/bud - orginale baklykter til preface som er spraysotet, ikke så veldi fine. følger med pæreholdere: 300/bud - tomgangsmotor til m20b25: bud - blått panser og bakluke. er to hull i bakluke etter vinge og er god for rust. litt overflaterust nede på kanten. panser er jeg usikker på stand/rust. begge må nok lakkeres. må hentes. kan fraktes til voss, hordaland. bud - US blaster 2x12" subwoofer. 1000/bud muli jeg har mer som jeg vil bli kvitt også kan ta bilder av det folk ønsker delene kan sendes mot at kjøper betaler frakt, eller hentes en time fra voss-mot oslo edit: lagt til litt + bilder
joar_92 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 holder til 20min fra granvin i hordaland. hadde du sagt ifra før helgen så hadde jeg hatt, gikk på dynga på fredag edit! jeg har en orginal stålfanger til preface, er litt trykkt i ene hjørnet
joar_92 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 bump.. har også fjærbein fra 325 liggende som kan selgest
joar_92 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 bump... har bud på 600kr for tårnstag. går til helga dersom ingen byr over
joar_92 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 bump! bare og komme med bud folkens
joar_92 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Bumper denne.. alt ligger her enda !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå