Marken91 Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Jeg har fått en lekasje i toppdekselpakninga og dette renner rett ned på manifoilen. (Blir en H******* røyk og lukt) Og det er sagt på verksted at toppdeksel-pakninga må byttes... Men dette er gjort for 2 måneder siden av forrige eier. Har kjøpt inn tettemasse for å bare smøre på hele veien rundt. Vet at en skruv er ødelagt, så der får den ikke press, dette er bestilt ! Men da er spørsmålene; Bør jeg kjøpe ny pakning istedet for? Hvor finner jeg dette billigst? Orginal eller uorginal spiller ingen rolle.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now