sveinern2 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Hei! Den orginale stereoen i bmw`n har beggynt å tulle. Lyden høres sprengt ut om jeg bare skrur opp litt. Kom helt plutslig! Noen som vet hva som kan være galt? Er en 04 mod e46 sedan, med Bmw business radio/spiller. Alt av anlegg er orginalt. tnx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ingen? Høres ut som anlegget er sprengt. Men går det virklig ann å sprenge en helt orginalt stereo? Har jo ikke spilt "høyt" heller forsåvidt... Skal bytte ut spillern med dynavin sin, så hadde passa bra om problemet lå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Ja, det er mulig å sprenge originalstereo. Det som er med originalstereo, er at det er ikke særlig strømsterkt, som vil si at om du skrur opp litt for mye, så clipper du signalene og dette ødelegger høyttalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 hm, idag forsvant problemet, og alt funker fint igjenn, merklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poolers Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Heisann! Har du en såkalt At-radio i bilen din så kan jeg garantere at d er den som er gåen...sjekk om du har d,den ligger bak seta i bagasjen...fjern trekket så ser du om du har d...jeg har skifta min etter d samma problemet du har...og lyden datt ut 1 etter en i tillegg...men jeg har hi fi proff da...ekke sikkert du har en At-radio...men tror d...de er dyre...nye 10000...men på ebay kjøpte jeg min...6000....og nå virker anlegget som nytt!! Håper dette hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå