Gå til innhold

GS lykter til X5

enverl
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte dette settet fra GS:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43036.jpg

Alle kontakter osv er like som orginale, men når jeg kobler opp dette så fungerer ikke ringene (angel-eyes). Alle andre lys fungerer som det skal.

Jeg har prøv med et nytt sett, prøvd å koble på direkte strøm. Men det er ikke liv i dem.

Mitt spørsmål er om noen har vært bort i dette?

Jeg har 2002 mod X5 med orginal xenon.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger det ikke egne ledninger til ringene under lykten som du kobler sammen med parklyset :) ?

Jodda, det gjør det. Det er samme kontakt som orginale parklyset og. Det er ferdigkoblet sånn som jeg ser det. (man kan se at ledningene går til ringene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,, merklig igrunn. prøvd å koble det opp mot batteri da bare for å sjekke at det ikke er ringene det er noe galt med ? kan være noe på ledningsnettet ditt som gjør at strømmen bryter en plass fks, jeg vet ikke

Det er også prøvd, men desverre uten at det fungerte.

Men jeg ser en eller annen form for sensor som synes på framsiden av lykta. Lurer på om dette er en form for dag/natt sensor.

Hverken selgere på GS eller jeg skjønner noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal ikke ha noe å si i det hele tatt, da vil jeg heller tro det er feil på lyktene

Det var det jeg tenkte. Derfor tok jeg igjen turen til GS for å snakke med dem om dette og ikke minst vise dem det. Da prøvde vi med et nytt sett (like lykter), og det var samme problem med de.

Jeg kan ærlig si at jeg ikke skjønner noe :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...