Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo.

Jeg har ca 4dl vann i bilen. Det er ingen rust hull så vidt jeg kan se. Men varmeregisteret mitt er kaputt, kan det være på grunn av det, det er vann i bilen min det er på gulvet under teppe? #-o

Takk!

Posted

Jaja den er vann på moteren og slikt men med engang jeg tar på varmeapperatet så dogger allerutene og det spruter ut kjølevæske/ vann ut av di lufte greiene på gulvet.?

Har takluke og ja men den er tet ;)

Posted

Om det spruter vann ut av "luftegreiene" ved beina, så er det vel nødt til å være noe galt med varmeapparatet ditt :P Men at vann-nivået ikke har sunket er veldig merkelig.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...