olsen123 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Kjøpte meg en mtech 2 fanger og fikk den lakka, men når eg skulle montere den i dag passa den ikkje på bilen. Har touring, kan det være att eg har fått fanger til coupe eller noe?
Richie85 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Det kan nok stemme.. Coupe/cab fangeren har vel forskjellig delenummer fra sedan/touring.. Evt, så står det på koed sine sider at man må kjøpe med noe mer hvis man har facelift.. Vet ikke hva du har, men kanskje det går an å skifte festene bare? Har hørt det ikke er så mye som skiller sedan/touring fangerene fra coupe/cab..
olsen123 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Har facelift. Virka som fangeren var ett par cm breiere enn den orginale. Men uten om det såg det ut som alle hull passet om en anne, uten om de festene midt på fangeren, de som er rett over grillen i fangeren visst du skjønner? de var bare i veien
Richie85 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Æsj da.. det er teit.. godt mulig coupe/cab har noe bredere skjermer eller noe, som gjør at fangeren må bygge noe lenger ut.. Uansett kjedelig for deg! Kanskje det er noen her inne som kan svare på dette for sikkert? Vet jeg har møtt en eller to forskjellige sedaner med coupe fanger.. så det må være mulig å få tilpasset av noe slag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå