Jump to content

Recommended Posts

Posted

Håndbrekket på E39'en min har sluttet å virke.

Håndbrekk-lampa lyser når jeg jeg bruker håndbrekket men bakhjulene blir ikke låst.

Er det dyrt å få dette reparert på verksted?

Posted
Håndbrekket på E39'en min har sluttet å virke.

Håndbrekk-lampa lyser når jeg jeg bruker håndbrekket men bakhjulene blir ikke låst.

Er det dyrt å få dette reparert på verksted?

Hvis det plutselig sluttet å virke så er det vel håndbremsvaieren som er røket eller hoppet av.

Er det stor dødgang på brekket inne i bilen?

Pris på reperasjon, alt er vel dyrt på verksted :(

Posted

Nei, det er ikke noe merkbart dødgang på håndbrekket inne i bilen.

Klart det koster litt på verksted, men er det snakk om mange timers arbeid og dyre deler for å få dette fikset? :)

Posted

Hvis du titter på linken i signaturen min så finner du en diy for bytte/kontroll :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...