Jojo Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Hei, skal bygge om en forgassermotor til insprøytning. lurer derfor på om det er likt ledningsnett og om bare motornettet må byttes, eller om det kreves mer skruing
Espen02E30 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Du må ihvertfall bytte innsug, du MÅ nok ikke bytte topp. Men mener "i" toppen har større kanaler.
Jojo Posted August 19, 2011 Author Posted August 19, 2011 takk for svar, byttet likegodt topp for å få ut noen fler hester så det var litt større kanaler
Morty999 Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 led nettet må du bytte på motoren såklart, men i bilen trenger du ikke, men du må bytte tank armatur for å få inn slanger til bensinpumpe osv. ledninga til bensinpumpa ligger oppunder diffen, sammen med ledningen til speedosignalet osv.. også trenger du bensinpumpe braketten osv osv såklart..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now