Jump to content

Recommended Posts

Posted

blir så utrolig glad for å se at det er noen som tar god hånd om en E34 :D

var virkelig flott den 520en din. håper du får prisen du ønsker for den :applause:

lykke til

Posted

Takk for det! :) Nei er veldig i tvil, saa jeg faar se paa de evt. budene jeg faar. tilfredstiller ikke disse saa beholdes den :)

Posted

Sikkert et skambud, men kan gi deg 35,000,- så fort som mulig.

Edit: pris uten felgene?

Edit 2: pris uten felgene + inbytte av E34 518 sedan som er i god stand?

Posted

Hehe.. altids lov å prøve seg :) Men desverre. Da jeg stortrives med bilen, og den igrunnen ikke må selges, vurderes kun bud over 40tusen :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...