christer1989 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 hei. er det noen som vet hvor jeg får kjøpt alu insug til min m30 motor? eller evt noen som kan lage ett slikt til meg? send pm til meg med evt pris om du kan lage eller vet om noen som kan dette:)
Joachim_M5 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg eller Jaas gutta kan lage. Koster litt kroner men. Like bra du hører med Jørgen og Anders igrunn, for jeg har vel strengt tatt ikke tid foreløpig. Spørs hvor mye det haster... Mvh Joachim
christer1989 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Har snakka litt med jørgen. Men blir vanskelig men frakt av bil til han. Pga er under oppbygging. Så har kunna tænkt mæ å fått det laga å sendt uten å levere bilen
Joachim_M5 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg har jo muligheter til å lage det i bilen min da forsåvidt....Det er det der med å få tid da, stramt skjema om dagen... Har du et m30 innsug som jeg kan bruke flenser med dyseholdere fra da? er litt mindre jobb da, blir billigere...
Joachim_M5 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Det kan fort bli kort døgnet fremover skjønner jeg.... Driver å sjekker litt på hvor mye det blir kostende for alu delene, så må jeg sjekke åssen det går med termostathuset. Er omsveist røret på min, for det er vel trangt der mot originalinnsuget såvidt jeg husker i farta. Innsugsrøret svinger vel inn mot "midten på motoren".. Hvor mye haster det for dere da? Har ikke sjangs å lage i full fart, jobber for mye til det, og så har jeg både min og andre sine biler å holde på med. Har en 325i turbo jeg må gjøre meg ferdig med også, før han maser høl i huet på meg... Jeg kan sjekke om det er noen som har et originalinnsug liggende så jeg får se om jeg kan bruke flensen fra det... Men er hvis jeg husker riktig i huet åssen det ser ut så må termostathus/rør også sveises om litt. Mvh Joachim
Morty999 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 jeg trenger ikke før til vintern så ikke dårlig tid
christer1989 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Hei. Kan sende org insuge til deg jeg:) trenger det ikke før til vintern jeg heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå