Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ikke gira på bytte? :P e39 523 (2.5L) sedan? Masse info samt bilder kan sendes på PM :).

(så bare du va ute etter familiebil, men tenker vel stasjonsvogn da? :P)

Posted
Ikke gira på bytte? :P e39 523 (2.5L) sedan? Masse info samt bilder kan sendes på PM :).

(så bare du va ute etter familiebil, men tenker vel stasjonsvogn da? :P)

Nei beklager byttes kun i penger da jeg har kjøpt familiebil.. :)

Posted

Dette er en spesielt god sjanse for å skaffe seg en bil som har rå lyd, veldig morsom å kjøre og går bra!.

Vekker oppsikt og du kan bli stoppet i kontroll rett før treffet uten å bekymre deg.

Ved salg denne uken kan jeg være med å diskutere på pris.

Kom med bud ! :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...