Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har byttet cd spiller på bmw en min, da tok jeg av batteriet, men når jeg kopla på igjen så fungerte ikke kjørecomputeren min :( noen som har noe tips?? eneste som funker er klokka, fungerer ikke å bytte på knappen på blinklysbryteren.

har også ett spørsmål om baklykter. har satt på noen sota led. har ikke vært noen feilmelding helt til i dag, stått på hele sommeren. kommer opp att en pære har gått, men alt fungerer som det skal. noen tips for det??

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

du kan ha vært borti kontakta bak der. ta ut igjen spilleren. og lirk på den. kansje det hjelper.

ang led lys..

led pærer har en tendens til og bli svakere ettersom de blir brukt. mange biler får feil mld på slike lamper. pga effekt osv. blir omtrent som når ene blink lys pæra går. du får feil effekt i annlegget dermed feil mld.

• 2 months later...
Skrevet

snakka med en kløpper på det ene verkstedet her. han mente att når bilen gikk batteri tom en gang så kan det hende att kjørecomputeren klikka så man må installere den på nytt. dette hadde han erfart selv tidligere, siden jeg prøvde å bytte tilbake x antall ganger til orginal spiller så tror jeg att det kan være problemet, men takk for tipset. :)

Skrevet
snakka med en kløpper på det ene verkstedet her. han mente att når bilen gikk batteri tom en gang så kan det hende att kjørecomputeren klikka så man må installere den på nytt. dette hadde han erfart selv tidligere, siden jeg prøvde å bytte tilbake x antall ganger til orginal spiller så tror jeg att det kan være problemet, men takk for tipset. :)

Hvordan installerer man den pånytt da? er det masse spesialprogrammer og/eller dyrt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...