Gå til innhold

E46/e39 Innsugs adapter fra m52TU til m54/ Naviskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger adapter for og montere m54 innsug på m52 motor formålet med dette er og hente ut mere effekt fra m52 e46 motor noe modifiseringer på krevd. 500 kr

31uo57jp7y9te9gh54tm.jpg

E46 4:3 Navigasjons skjerm.

Brukt ,men i god stand ligger i pose uåpnet fra bilskrot 1000kr\BUD

de6zaith3mo29mhpqji5.jpg

Delene selges da jeg har solgt min e46.

John Andre Lier

2114 Disenå

93002214

Skrevet
m54 motoren kom vel ikke før i 01?

M54 innsuget kom PÅ 2001 modellene kite passer 320 2l / 323 2.5 / 328 2.8 og tilsvarende På fem serie. Passer alle med dobbel vanos På m52. Du vill få ca tilsvarende en 325 e 46 med m54 innsuget på en 323. Ut I fra benk tester jeg har sett etter mod, noe tap I mellom register.

Skrevet

okei, trenger jeg da M54 innsug sant? og med adapter plata vil den skrues på direkte sant? men hva med portene på selveste hode? er fra Honda træ og bygd noen motorer, og vet en ting, at hvis ikke du portmatcher hode til innsug er det bortkastet energi og penger.

Skrevet
okei, trenger jeg da M54 innsug sant? og med adapter plata vil den skrues på direkte sant? men hva med portene på selveste hode? er fra Honda træ og bygd noen motorer, og vet en ting, at hvis ikke du portmatcher hode til innsug er det bortkastet energi og penger.

Du trenger m54 innsug fra 2,2/2,5 innsug fra 3 liter vill bli for stort og adapteren vill strupe. Traktene på innsuget mot topen vill passe.

Skrevet
Jeg har en m52b28 jeg skal har et innsug fra en m54b30 på. trenger jeg da og ha disse adapterene?? har dobbel vanos!

ja.vis ikke må du bygge om til m54 gass system med pedal og hele pakka, men du trenger et adapter som er større for og ikke strupe ned m54b30 da den har et større inntak en m54b22 og m54b25.

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...