HypeTraxX Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hei hei Jeg lufter bruksbilen min for salg da jeg kanskje har en litt spesiell plan for den andre E30`n jeg har! Motor & gir med tilhørende deler er kanskje lovet bort. Men hvis det kommer opp en fin sum her, så går det selvfølgelig an å vurdere salg av hele bilen! Jeg kan prøve å skrive opp litt info om bilen i sånn ca stikkords form Begynner med det positive: * E36 325 motor med singel vanos - M50 TU B25 (94 mod,208km) * E30 325 understell * E30 M3 skjermer i stål foran * E30 M3 skjermer i glassfiber bak * E30 M3 C stolpe i glassfiber * E30 M3 bakfanger i glassfiber * E30 M3 vinge i glassfiber * E30 M3 frontfanger i glassfiber følger med (sliten) * E46 M3 look frontfanger i glassfiber * E30 M3 Carbon bakluke * E30 320 Esab sperre * Rieger GTS sideskjørt sparklet inn i breddingen * Lexan bakrute * Veier 1040kg på reservetanken, uten spylervæske og orginale 14" * 60 / 40 senk uten papirer * Black Diamond skiver foran (var nye til E30 Meet) * Greenstuff klosser rundt om (var nye til E30 Meet) * Biltema bøttestoler * 2 x el. kjølevifter * Brock B1 felger. 2stk 8.5 x 17" ET 13 - 2stk 10 x 17 ET 20 * Svarte 7 x 17" felger. ET 25 * Baklykter som er sota, blanke * Nesten alt nytt i forstilling * Startknapp og vippebrytere inni konsollen * Smoke instrumenter * Batteri baki * Grenrør * Greenfilter * Eksos 2x2" til stor lyddemper til 3,5" * Bruker ikke olje, bare svetter! (har aldri etterfylt mellom oljeskift) * Eu godkjent til mai 2012 * Skyldig årsavgift = 0 * Omreg avgift = 1585kr Også til det negative: * Lekker vann. Titter ca annenhver uke, så ikke store greiene * Overflate rust * Stort rust hull i gulv h.s * Generelt sliten i karosseri * Bulk i breddinga foran h.s pga døra * Bakruta bør limes på nytt ( Men gikk fint i 240kmt da! ) * Bør bytte foringer bak pga sperra * Sparkel begynner å sprekke ved breddinga og sideskjørtene * Mangler blinklys foran * Bør ta 4 hjuls kontroll da vi bare har tatt det på feelingen. Da har jeg tatt bilen i store trekk. Det er mer å skrive, men nå skal jeg snart på jobb! Kan føye til at den er svart matt, får mye oppmerksomhet via utseendet og eksos, den ene Brock felgen har en liten skade som er reparert for 650kr, bilen går på ca 520 omdr på tomgang. For de som er interesert i og bare se bilen før dere vil tenke videre på evt kjøp, så kan jeg møte dere på veien for en hyggelig prat og ikke minst en liten titt og prøvetur! Men! Denne selges kun for cash, da jeg som sagt skal putte disse pengene inn i den andre bilen min. Pris antydning er 45`000,- for hele bilen. Men i førsteomgang er jeg faktisk mer åpen for bud uten motor & gir. Klem på, så får vi se åssen dette utarter seg! Hilsen Stian, Kongsvinger - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Det er allerede et par stk som har vist interesse via telefon, men ingen har kommet med noen bud ennå! Det er bare å spørre og grave *Jeg sjekker ofte* Det er Streetmeet på Kongsvinger den 20. august, så da kan også bilen beskues der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 og enda ikke intr i å sende brock b1'a nordover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Kan sende hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espeng Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Har du satt en ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Dèt står i første post under alle bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espeng Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Bilen uten motor og gir hadde egentlig vert helt ypperlig for meg. Tenkt på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Har fått inn et bud på 40`000,- Eventuell kjøper skulle komme å se på bilen i dag eller snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Jeg tror han fikk kalde føtter jeg..? Bilen brukes til og fra jobb hver dag, så det er bare og komme bort for en titt og prøvetur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Ingen som vil ha sladde vogn til vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Har fått inn et bud på 15`000 uten Brock felga, stoler og ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 nå tikka det inn et bud på 22 lapper sånn bilen står til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Er det med 325 understell å hva er med? handler snar igjen her må ha noe å sladde i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 hei du det er komplett 325 understell nå ja, men var ikke det da jeg kjøpte den! Det følger med alt som står skrevet øverst. Kun ratt som byttes til orginalt da det ikke er mitt. Jeg ser jeg har lagt ut et bilde når den hadde Startech lykter, men de er nå solgt! Jeg har også et bud på 30 lapper. Men jeg kjenner til han fra før, så jeg stoler ikke på det før jeg har penga i handa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Da kan jeg egentlig skrive solgt! Med mindre noen kommer med et bud på 27 lapper ferdig prutet. Men da må det skje fort! Jeg veit at bilen er sliten utenpå, men bare motor & gir tilpasset E30 er 15 lapper, bremser 5, Brock felga hvertfall 8, grenrør, senk, 325 understell, M3 bredding, enda et sett til med felger + karosseriet i seg selv. Så det er mye verdier selv om den ser ut som en dass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg