sufii Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Begge de røde som sitter i karosseriet. Askebeger, det hvite innmaten, svarte dekselet rundt og selve askebegeret som plasserer inn i denne delen. Og blinklys knappen med kontakten. Panser håndtak, som dere ser mangler her Bort i fra det så trenger jeg også dekselet som skal på m5 fangeren for slepekroken, og gitter til fangeren hvis noen har det. Og m5 speil og dørmatter. Takk for alle tilbud
bmw black jet Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 mener jeg har de til og feste beltet i kan sjekke imorgen.
bmw black jet Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 har den ene som jeg sendte deg melding om bare og komme og hente når du vil
sufii Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Ja, stemmer det, Trenger vel på den andre siden også, så venter å ser om noen har begge evt.
sufii Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Trenger også bagasjeromsmatte samt stoff plata som er mot setene i bagasjen. (grått)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå