gnilb Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Hei Selger da mine to forsterkere. Det er to Clarion APX1301E monoblokker. De har blitt brukt for å trekke hver sin subb og har fungert utmerket til det. Jeg bytter ut subbene og hadde da tenkt å bytte ut forsterkerne samtidig. Litt info: * 420 Watt maksimal musikkeffekt * 1 × 400 W RMS ved 2 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD * 1 × 300 W RMS ved 4 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD * Valgbar bassforsterkning: 0/6/12 dB @ 50 Hz * Kraftig MOS-FET vekseltransistor * Justerbart lavpass delefilter @ 30 ~ 300 Hz * Gullbelagte kontakter: innganger/høyttalere/strøm * Høyttalernivå inngang * Ytre mål: 300 (L) × 280 ( × 55 (H) mm De selges i de eksene jeg kjøpte dem i Pris: Kom med bud. Tenkte rundt en 1000 lapp per stk.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now