Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Selger da mine to forsterkere.

Det er to Clarion APX1301E monoblokker.

De har blitt brukt for å trekke hver sin subb og har fungert utmerket til det. Jeg bytter ut subbene og hadde da tenkt å bytte ut forsterkerne samtidig.

Litt info:

* 420 Watt maksimal musikkeffekt

* 1 × 400 W RMS ved 2 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD

* 1 × 300 W RMS ved 4 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz @ <0,1 % THD

* Valgbar bassforsterkning: 0/6/12 dB @ 50 Hz

* Kraftig MOS-FET vekseltransistor

* Justerbart lavpass delefilter @ 30 ~ 300 Hz

* Gullbelagte kontakter: innganger/høyttalere/strøm

* Høyttalernivå inngang

* Ytre mål: 300 (L) × 280 (B) × 55 (H) mm

De selges i de eksene jeg kjøpte dem i ;)

Pris: Kom med bud. Tenkte rundt en 1000 lapp per stk.

rw5kk68mo0idakxiul6q.jpg

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...