espulus Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Vurderer å selge min XC440, da jeg ikke har tid til å fikse den opp før vinteren. Har nettopp byttet variator, vekter og foringer i variator. Nye dempere er innkjøpt og litt andre småting som tenningslås og wire til speedometer da dette ikke var montert på scooteren på grunn av at den ble brukt til å kjøre løp. Scooteren går som ei kule når den er kald, men dabber av etter hvert. Skal prøve å bytte stempelringer på den for å se om det blir bedre av dette.. Hvis ikke er det trolig veivakslingen som er gåen, og da kan man like gjerne bytte motor. Dette prøves og finnes ut av før salg! Har en ny motor på hånden fra en XC800 som passer rett inn. Kommer med bilder etter hvert.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now