oddrey Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Jaja sånn kan det gå Er det noen som ser om frontfanger kan repareres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 alt kan fikses, men spørs helt hvem som gjør det og hvor bra resultatet blir kan hende det lønner seg å handle alle delene du trenger nytt med engang, spesielt hvis det ender på forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Noen her som er oppretter eller lignende av yrke og kan anslå en pris for å reparere denne skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 hva er skjedd her da? Påkjørt? Bruke forsikering da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Det der så surt ut Får håpe du får fiksa det uten for store kostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Er ikke en Norsk bil ,men jobber med å få det på forsikring . Men greit å sjekke litt hvis jeg må betale det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Da går du på koed å ser hva de tingene du trenger koster. Skjerm, fanger , blinklys. Så ringer du lakkerer og hører hva han skal ha. Så deler + lakkering = pris. Om du gjør jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Ut fra bildene vil jeg si at det er ca 5500.- i lakkeringsarbeid, så er det ca 6000.- i oppretting og tilslutt ca 1000.- i oppstart/verkstedkostnad. Hvis noe må demonteres så kommer jo selvsagt det i tillegg. Jeg har jobbet som oppretter/lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Dolk: Du er også en klovn som det viser seg i andre tråder. Så sur ut den skaden der Oddrey men ville sjekket om hva du trenger av nye deler også ringt lakkverksted og hørt hva de skal ha. Mere nøyaktig får du det da ikke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Klovn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Jeg har fanger til deg hvis du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Jeg har fanger til deg hvis du trenger Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Jeg har fanger til deg hvis du trenger Hva skal du ha for den? Jeg skal ha 3000 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Jeg har fanger til deg hvis du trenger Hva skal du ha for den? Jeg skal ha 3000 for den Er den ny/ulakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Den er brukt og er uten skader Den er meget pen! Spredere og alt følger med Send en pm hvis du trenger den. Jeg holder til i Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå