johnnymoll Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 e30 320 ombygd fra 316 selges. eugodkjent ett år til. champagnefarget orginalt men garasje lakkert RØD.. følger med litt diverse deler. lykter og lister osv. selges som repobjekt. litt rust her og der og i kanaler. den rusta som var på dører skjermer osv det er slipt ned og lakt rust grunning på. det er ikke sparklet på bilen. noe styling, angel eyes fanger liten koffert vinge osv. Går får 12000 før helga skal BORT selges som den er skinn trekk på dører. er en 4dørs. kan og byttes i ei stasjonsvogn med bakjulstrekk. gi bud. tlf: 95042352 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Godkjent ombygging i vognkort? +bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Godkjent ombygging i vognkort? +bilder ikke godkjent i vognkort. bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 årsmod? bilder? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 årsmod? bilder? pris? 84modell. Bilder kommer. Vil gjerne ha bud?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 bilder og pris =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 bilde og pris ? kan hente på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 bilde og pris ? kan hente på dagen send meg melding så sender jeg bilde via tlf i morgen. 95042352. pris er bud ikke så mye viss du tar den som den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 bilde og pris ? kan hente på dagen send meg melding så sender jeg bilde via tlf i morgen. 95042352. pris er bud ikke så mye viss du tar den som den står. kommer bilder etter helga pga bilen står klar til lakking nå.. (garasje lakk) men av lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Åi glemte helt vekk denne, får vente på bilde da vis du ikke kan sende noen på 91623409 - kim ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Åi glemte helt vekk denne, får vente på bilde da vis du ikke kan sende noen på 91623409 - kim ? legger ut og sender bilde når den er lakket:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 vil gjerne ha bilde av bil før lakk også, så en får sjå korleis tilstand på bilen er/har vert mtp rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 vil gjerne ha bilde av bil før lakk også, så en får sjå korleis tilstand på bilen er/har vert mtp rust. ja skjønner, den er slipt ned og lagt på epoxy grunning som penetrerer inn i rusta. men skal se om jeg kan få skaffet noen bilder i løpet av dagen!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 vil gjerne ha bilde av bil før lakk også, så en får sjå korleis tilstand på bilen er/har vert mtp rust. ja skjønner, den er slipt ned og lagt på epoxy grunning som penetrerer inn i rusta. men skal se om jeg kan få skaffet noen bilder i løpet av dagen!. kan og byttes i stasjonsvogn med bakjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 bump nå er det bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg