johnnymoll Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 selger en bmw 525 ia 24v 1994mod. eugodkjent fram til februar tror jeg. noe rart med forstillinga. rister på rattet når jeg kommer opp i 100kmt og når jeg bremser, spissinga er og dårlig.(sliter dekk.) Gi bud. ta kontakt for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bilder, rust, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Rister det når du bremser er det vel sansyneligvis kast i bremsene? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Rister det når du bremser er det vel sansyneligvis kast i bremsene? Bilder? rister når jeg bremser og når jeg kommer opp i 100kmt virker som dårlig foring i forstilling eller noe, hørte at det kan være stabstaget. og sliter dekk på innsiden forran. pris er bud. rust er det litt av men ikke så mye faktisk til å være en slik bil. døra på venstre side bak er litt bulket og låsen til den er ødelagt. selges som ett repobjekt. morro bil som går bra og ser ikke så gal ut. vinter og sommer dekk. dårlig sommer dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 kanke by på skrift, må se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 kanke by på skrift, må se bilder har lagt inn bilder. er dï ikke synlige?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 nå var det kommet bilder ja hvor i kristiansand holder denne til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 nå var det kommet bilder ja hvor i kristiansand holder denne til ? holder til i tveit. rett med kjevik flyplass. går fint ann og kjøre med den. sliter bare dekk og rister litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 bilen kan og byttes i stasjonsvogn. helst med bakjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 ingen intriserte fri omreg. selges som den står som repobjekt. km 301000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 følger og med senke fjører til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 følger og med senke fjører til bilen. bud på 10000 men må ha litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 følger og med senke fjører til bilen. bud på 10000 men må ha litt mer. den går for 14000 med hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnymoll Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 kan byttes i annet gøy. ingen som er inntrisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå