Grønvold Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hei, vurderer å selge e30`n. Gi bud Posetive ting: *95% rustfritt chassi. *M50b25 motor som går godt. *e36 325 tannstang. *e30 325 diff "100" sperre. *Short shift. *ZF girkasse. *Justerbart senkesett. *Hevet motor så bunnpannen ikke subber i bakken. *Motor bruker ikke mer en normalt med olje og vann. *Motor går reint, verken tikker eller går ujevnt. *El vifte. *angel eyes. *Start bryter med vippe brytere til tenning. *Hjul buer bak er strøkne. *ny lakkert for 1 år siden. Negativt: *Fram skjermer er litt bulkete og stygge. *panseret har en bulk. *Har ikke nøkkel til døra. *bør byttes noen foringer i bakstillinga etter hvert. *forstillings-kontroll bør taes. Ring eller pm for info 98637323 Mvh. Ulrik Grønvold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 20 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skulzen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 int i bytte med en 525 e34 m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 tror nok ikke det, da skal den være røddig i hvertfall.. bilder? skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 skilter eu?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 regner med den ikke er det da den selges som banebil. men hvordan er det å få skilter på den? lenge siden den gikk på veien osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 er ikke skilt på den, har vært skilt på den i teorien, men skiltene har blitt stjålet fra forrige eier, så jeg har levert tapsmelding. må jo eu godkjennes og bestille nye skilter. men jeg bruker denne kunn på bane og prøve skilt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matthew burnside Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 halla:D jeg lurer på hva du skal ha får clutchen din:D får den trenger jeg. og hvor mye er den vært da ? kan du ringe meg så er vi innafor:Dkorva:Dhaha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 den er kjørbar som den står? åssen er dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 kjeft a matthew ordner clutsh og det til din e30 i morgen:) bilen er kjørbar sånn som den står ja! frisk som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hva er orginalt i bilen ? å er alt 325 i understell ? å alt av int mangler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå