r_tranoe Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hei. Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd der folk kunne legge inn bilder av bilen sin uten og med senkesett og kansje legger inn informasjon om hvor mye senk som er på bilen og hva. Har sett flere her inne som lurer på hva slags senkesett dem skal sette på bilen så kansje denne tråden kan hjelpe mange med litt hjelp når det gjelder valget. Håper denne tråden kommer godt inn hos folk og ikke blir klaget på tvært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Henger meg på denna jeg senket min med GS sine: Senkesett E-36 Cab/touring 03/93- 4-Cyl. 40/30mm varenr: SU15050 Her er litt før og etter. FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bra tråd Jeg har senket bilen min med Bilstein B10 senkesett. Den er senket med 60mm foran og 40mm bak. Jeg kjører med 17" felger, 215/45/R17. Uten spacere. Bilstein B10 FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Justerbart fra parts and retards, hakke peil hvor mye den er senka, bare skrudde til jeg ble fornøyd Før: (Dårlig bilde men vanlig e36 høyde): Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Godt å se at tråden ble godt tatt imot. Jeg som trådstarter får vell legge inn bilder jeg også. Her er uten senk Her er med senkesett fra parts and retards,FK highsport fjøre.. skulle være 60 mm fram,men får håpe det siger litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå