Arves Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Ønsker å kjøpe en 325 tds delebil / motor som ikke har gått alt for langt.
bmw520 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Mulig jeg har en motor, hva har hendt med din?
Arves Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Er en elektrisk feil på min 318 tds som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Høres ut som bilen er tom for bateri når jeg prøver å starte, men har prøvd med startkabler, startbooster o.l.. Trodde først det var starteren som hadde gått der, men har skifta den og hadde samme problemet. Når jeg prøver og starte kommer det røyk ett sted under innsuget, ser ut som det kommer fra starteren, men er ikke helt sikker på dette.
bmw520 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Ok,vansklig å si va det kan være, men dette var jo en 318, så jeg leste feil , på en eller annen måte ble det 325TDS, så da har ikke jeg motor til din bil dessverre.
bmw520 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Men det er en tråd her inne, der en har en 318tds motor tilsalgs
hao Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Er en elektrisk feil på min 318 tds som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Høres ut som bilen er tom for bateri når jeg prøver å starte, men har prøvd med startkabler, startbooster o.l.. Trodde først det var starteren som hadde gått der, men har skifta den og hadde samme problemet. Når jeg prøver og starte kommer det røyk ett sted under innsuget, ser ut som det kommer fra starteren, men er ikke helt sikker på dette. Ikke så uvanlig hvis jordinga av motoren er skikkelig. Blir stor motstand hvis det er ukontakt og det utvikles varme Går an å håpe?
Arves Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 var faktisk en ventil som hadde hengt seg...
Arves Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 prøvde og starte bilen med slepertau, var veldig tung og starte, men når jeg endelig fikk start gikk den som den skulle.. høres rart ut men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå