Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en elektrisk feil på min 318 tds som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Høres ut som bilen er tom for bateri når jeg prøver å starte, men har prøvd med startkabler, startbooster o.l.. Trodde først det var starteren som hadde gått der, men har skifta den og hadde samme problemet. Når jeg prøver og starte kommer det røyk ett sted under innsuget, ser ut som det kommer fra starteren, men er ikke helt sikker på dette.

Skrevet

Ok,vansklig å si va det kan være, men dette var jo en 318, så jeg leste feil , på en eller annen måte ble det 325TDS, så da har ikke jeg motor til din bil dessverre.

Skrevet
Er en elektrisk feil på min 318 tds som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Høres ut som bilen er tom for bateri når jeg prøver å starte, men har prøvd med startkabler, startbooster o.l.. Trodde først det var starteren som hadde gått der, men har skifta den og hadde samme problemet. Når jeg prøver og starte kommer det røyk ett sted under innsuget, ser ut som det kommer fra starteren, men er ikke helt sikker på dette.

Ikke så uvanlig hvis jordinga av motoren er skikkelig.

Blir stor motstand hvis det er ukontakt og det utvikles varme

Går an å håpe?

Skrevet

prøvde og starte bilen med slepertau, var veldig tung og starte, men når jeg endelig fikk start gikk den som den skulle.. høres rart ut men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...