jan magnus Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 selger igjen obd bluetooth dongler. har 4 stk til salg , de2 første går for 650 ink frakt. kort repetisjon av dette. bluetooth obd dongle for å overvåke og skjekke og slette feilmld på alle biler med obd 2 kontakt. 41466141 eller pm/mail
leif harald Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kan jeg alså sjekke å slette feilkoder(motorfeilkoder) på min e46m3 med denne? Eller er odb2 sånne datastikk skulle jeg til og si, alså ikke runde kontakten?
Jås Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kan jeg alså sjekke å slette feilkoder(motorfeilkoder) på min e46m3 med denne? Eller er odb2 sånne datastikk skulle jeg til og si, alså ikke runde kontakten? Obd2 er den flate kontakten som er på nyere biler. Kunne tenke meg litt mer info om dette,hva som følger med og hvordan det fungerer. Hva trengs i tillegg? Og hvor nye biler virker det på?
jan magnus Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Kan jeg alså sjekke å slette feilkoder(motorfeilkoder) på min e46m3 med denne? Eller er odb2 sånne datastikk skulle jeg til og si, alså ikke runde kontakten? Obd2 er den flate kontakten som er på nyere biler. Kunne tenke meg litt mer info om dette,hva som følger med og hvordan det fungerer. Hva trengs i tillegg? Og hvor nye biler virker det på? det er den flate kontakten ja som blir nevnt over.. jeg har solgt noen få til 2 stk saab og 3 bmw'r og dette har fungert etter hva jeg har fått tilbakemld på. her er den forrige salgstråden med feedback's fra kjøperne. jeg vet bare at det står at den fungerer på . viewtopic.php?f=14&t=195429 greia med denne enheten er at den sender over info den leser trådløst fra obd kontakten og til telefonen, man bruker telefonen til å sende komandoer tilbake til bilen om man vil slette evt feilkoder.. har bare lest at denne fungerer på biler med obd 2 kontakt. hvorda den fungerer i detaljer vet jeg ikke,.. med denne så kan man lese av og slette feilkoder (står det i manualen) det følger med en cd i pakken med brukermanual på engelsk. men denne er så enkel i bruk at man ikke trenger å lese noe manual. man trenger bare å laste ned "torque" appen som ligger på android market. den koster 28 kr. som sagt, les litt på tråden jeg linket til. men jeg stiller alikevell ingen garanti på noe annet enn at pakken er uåpnet. tilbakemld jeg har fått er at den fungerer.
Jås Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Prøvde å søke etter iPhone programmet,sikker på det heter revv? Finner ikke noe... Denne er intr om det funker med iPhone!
jan magnus Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Prøvde å søke etter iPhone programmet,sikker på det heter revv? Finner ikke noe... Denne er intr om det funker med iPhone! Det skal hete revv på iphone ja, men jeg har lest at noen har hatt problemer med å få den koblet opp mot iphone, men jeg har også lest at det er mulig med å laste ned noe mer enn det revv programmet men jeg har ikke noe kunskap om dette da jeg bare har testet med android. Men jeg skal få testet dette nå med engang også kommer jeg tilbake med info om hvordan det gikk. EDIT: da har jeg prøvd å pare enheten med iphone og det ikke ikke når jeg prøvde.
Jås Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Prøvde å søke etter iPhone programmet,sikker på det heter revv? Finner ikke noe... Denne er intr om det funker med iPhone! Det skal hete revv på iphone ja, men jeg har lest at noen har hatt problemer med å få den koblet opp mot iphone, men jeg har også lest at det er mulig med å laste ned noe mer enn det revv programmet men jeg har ikke noe kunskap om dette da jeg bare har testet med android. Men jeg skal få testet dette nå med engang også kommer jeg tilbake med info om hvordan det gikk. EDIT: da har jeg prøvd å pare enheten med iphone og det ikke ikke når jeg prøvde. Ok,det var synd.
Bchris Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Har du bilde av denne donglen? i sammenligning med noke ant så vi får sett størrelsen?
jan magnus Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Har du bilde av denne donglen? i sammenligning med noke ant så vi får sett størrelsen? Jeg har de liggende i bilen så jeg får ikke tatt bilde av de nå.. men du klarer å lukke hånden rund den hvis du holder den i håndflata. Om det hjalp.
Endre Hånde Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Du kan pare den med Iphone, men du må da Jailbreake telefonen.
Bchris Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Altså mulig å ha i bilen under kjøring uten å sitte å ta borti den og evt. knekke den tilslutt?
Jås Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Du kan pare den med Iphone, men du må da Jailbreake telefonen. Nå snakker du langt over mine evner endre... hva vil det si å jailbreake,og hvordan gjør man det??
Endre Hånde Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Du låser opp telefonen slik at du kan gjøre hva du vil med den. Dette er selvsagt noe Apple ikke liker og om du legger inn oppdateringer så forsvinner denne. Du kan nok kalde det for en hack/crack av iphonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå