beyeren Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hei, Er på utskikk etter m20b25 motor til e30. Helst komplett med ledningsnett og hjerne. Behøver ikke kassen men skal du kvitte deg med den er jeg ikke vanskelig. Clutch og svinghjul burde selvfølgelig være med. Er også på utskikk etter tilhørende turbomanefoild(toppmount). Har du en liggende så skrik ut her eller på melding. nr 41606868. Bør være helst i rogalands området eller kristiansand. mvh Mads Beyer
beyeren Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Bump, Ingen som har m20b25 motor liggendes?
pettmon Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 har 2 stk liggende , komplette . den ene skal jeg bruke kasse , svinghjul og ledningsnett fra . Ligger på gandal ,sikkert ikke langt fra deg om jeg tipper rett. Petter
beyeren Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 har 2 stk liggende , komplette . den ene skal jeg bruke kasse , svinghjul og ledningsnett fra .Ligger på gandal ,sikkert ikke langt fra deg om jeg tipper rett. Petter Jeg bor på sandved så dette ser lovendes ut Har du et navn og nr jeg kan ringe deg på og evt. når?
pettmon Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 best om du ringe i arbeidstiå 92015413 motorene ligger på jobben Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå