quanto Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jeg har en e30 som jeg holder på å prosjektere med s54 med ess 550 kit. Hvor stor eksos må jeg bruke for at det ikke skal bli en plombering. Er det forskjeld på eksos til overlading og suge?
Concep Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Folk spekulerer fælt i dette, men det originale eksosanlegget ditt holder i massevis. Hvis jeg ikke tar helt feil kjørte vell Mr Martin Schanke med 2 eller 2.5 toms eksos på sin 6-700hk Ford Rs200
Joachim_M5 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 550hk med originalt E30 eksosanlegg? Nå nå du ta å rulle inn. Selv om en kompressor ikke er like avhengig at lavt baktrykk i eksosen så skal man fremdeles få ut den ekstra lufta og bensina man trøkker inn. Mottrykk i eksosen vil skape varme og effekttap i også ien kompressormotor. M3'n til GS bremsa f.eks vesentlig mer effekt etter ombyggig av eksosen. At Martin Schanke kjørte 6-700hk på 2" eksos tror jeg ikke er fysisk mulig en gang...
quanto Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 hmmm.. er det noen teori på dette så en ifra max boost eller hva det hette der sto det at 3" holdt til 730 hk men det er vel ikke mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå