DanielBimmer Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 vurderer selge e36'n min , bilen er en 316 coupe med svart skinn interiør el vinduer foran og el takluke. litt om bilen det er rust på den og motoren går ikke som den skal + en bensin lekkasje fra dysene. kom med bud, kan ta innbytte i enten e30 eller e28 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Pris? De fleste sier gi bud så da sier jeg 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielBimmer Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 er nok litt lite,og grunnen til at jeg selger den er at jeg har lyst på e28, og jeg har fortsatt 1år igjen før jeg får lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 6000 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielBimmer Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 6000 da. nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielBimmer Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 6000 da. kan få den for det dobbelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Hvor er nannestad? Er det heftelser eller no på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielBimmer Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Hvor er nannestad? Er det heftelser eller no på den? Nannestad er 5 min unna gardermoen fly plass, og det er ingen heftelser på bilen, men den har stått uten skilt i ca 2 år så den må på eu godkjennelse når man skal ha skilt på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Se pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 kontoen til DanielBimmer fungerer ikke lenger, så hvis noen lurer på noe, så send meg PM, og ikke han. Her er også noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 bump, skulle hatt denne bort før vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 hva som skal til for eu da? hvor fins det rust? motor går ikke helt bra nei, men kjørbar da? Er det i sammenheng med den dysa som lekker eller er det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 hva som skal til for eu da? hvor fins det rust? motor går ikke helt bra nei, men kjørbar da? Er det i sammenheng med den dysa som lekker eller er det mer? Det er nok pga den dysa, at motoren ikke går som den skal. Det er rust på høyre framskjerm, så den må byttes, ellers er det litt småtteri her og der. Den starter å går, men er nok ikke no behagelig å kjøre før motoren er helt i orden. Bakdempere må nok byttes før eu, og fikse bensinlekkasje i dysa (o-ring). Husker ikke nå om det er noe mere. kan høre med eier i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Går for 8000,- Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nano Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 6500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå