e39mb Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Hei. Har en e39 98 mod som jeg skal fjerne noen rustflekker på. Er en god del i dørkarmen som dere ser Noen som vet hva slags maling/lakk som passer her?
e39mb Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Ruster ganske heftig, så er nok stål. Planen er som følger: Pusse vekk alt med sandpapir, brunox, lakk og evt våtslipe med superfint sandpapir for å få det fint. Tror dere det går å bruke bengalakk?
Ballder Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Ruster ganske heftig, så er nok stål. Planen er som følger: Pusse vekk alt med sandpapir, brunox, lakk og evt våtslipe med superfint sandpapir for å få det fint. Tror dere det går å bruke bengalakk? Høres ut som en fin oppskrift det du har der. Har selv malt hele touringen min med sort matt benga, og det sitter som faen det, men husk at deler som males med bengalakk må nødvendigvis reinslipes/blåses rent for benga før en eventuel seriøs lakkering i senere tid. Men det du skal lakke/male vil jeg si er en kurant benga jobb.
Ahagmann Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt disse, har tittet litt på ETK på GS, men kan igrunn ikke finne noe...
Recommended Posts