Robkill Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 ja men er vi mange så blir ikke det så dyrt vel er det? Problemet jeg ser da er plassen! Trappa og de to bodene som står der inne tar opp en del plass dessverre. Ellers er lokalet genialt, hadde passa bra for 3 personer! Men da blir prisen litt i høyeste laget, spesielt med tanke på at det er langtidsleie. Synd det er så alt for lite lokaler til leie i omerådet
Tomisimo Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 I see.. hmm.. Har pratet med han idag, vi skal avtale time imorgen da han har tid, fikk ik ikveld desverre. Men imorgen for sikkert. Ja det er synd, at det er for lite sånne plasser her i området, har også pratet med en på gjøfjell, han bonden der, han ikke va så dyr men han hadde ik tilpasset lokale fortløpende, en han har er leid til speed boat club her. Så du sier det er lit klomsete der inne? får se, kanskje det går ant å bygge noe om til slipe/støv rom? eller fjerne noe vegger. tenkte mer 4-5 personer ca ville være perfekt. Så kan vi leie plass til småskruing til andre fra forumet, bare for å få ting til å gå rundt.
CV-Erik Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Høres bra ut Sender deg en pm med nr mitt jeg så kan du sende meg en melding om når det passer at vi kommer.
hermanoo90 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 åhhh , hadde så blitt med jeg og 2 andre om det hadde vært lier/asker/bærum området !! :/
Tomisimo Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 de som vil få se på den lokale, kan sikkert møtt opp på mandag. Skal avtale tid med eirene på mandan og annonserer det her.
Tomisimo Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 DA har vi truffet på eieren og har sett på lokale sammen med CV-Erik og hannes kompis. Lokale ser litt små ut i forhold til det jeg opprinelig tenkt meg, men det er plass til minst 4 biler, kanskje 5, hvis man skiver bil på flytte-skids under hjulla. MEN, en stor men er at kontrakt betingelsene er litt unormalle til privat brukk, Leie kontrakt i 5år og 6 måneders depositum, det går ca 20tusn i strømm i det lokale i tillegg. Er det noen som vet eller hørt om en plass man kan leie så please feel free til å nevne det her Takk. Jeg har tenkt og gjort regnestykke for meg og det virker litt dyrt for det man får.
Chris_325iM Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Hørtes ut som et godt tiltak! Det jeg er skeptisk til er at det blir krangling om hvem sitt verktøy som er lånt/rotet bort/ødelagt. Også diskusjonen som kommer den dagen en eller flere mangler penger til leie osv... Utover det så er jeg int. I å være med på noe slikt, men nesodden virker for meg litt kronglete...
Dirty Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 binde seg i over 5år ? Hadde trekt meg unna tror jeg, kan skje mye på 5 år vi leier et i mandal sentrum 500kvm vi er 4 stk helt Topp og ikke minst sosialt, flytt til mandal så har vi en ledig plass hehe
CV-Erik Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Ja, 5år blir for mye... Og med 4-5biler blir det jævla trangt
Tomisimo Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Mandal, er det helt på kanten av norge? hehe.. Men vi finner nok noe her uansett vil jeg tru, den som søker vil finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå