Dirty Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Skal ringe inn i morgen. Si jeg skal kjøpe en bil som er i Norge allerede, får se hva de sier. Bilen står på en jeg "kjenner" som er svensk.så burde gå greit
Dirty Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Snakket med tollvesenet nå. Herregud for noen vanskelige folk!!!! Sa at jeg spontant hadde handlet en gammel bmw som fikk motorstopp i norge. skulle bruke den som delebil. men ville ringe inn og betale moms. slik at bilen var lovlig. Var ikke snakk om at jeg kunne betale moms. det måtte han som hadde innført bilen gjøre, prøvde å forklare henne at han hadde jo reist hjem til sverige. Men vi hadde skrevet salgskontrakt. og jeg hadde alle papirer på bilen. Neida da måtte jeg få tak i svensken, han måtte komme til norge og betale momsen! så begynte ho å grave om henne bilen sto osv. da la jeg bare på
NBCustom Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Helt tragisk! Gikk jo helt i orden her, prøv noen andre ssv-stasjoner Kim!
Dirty Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Hehe ja vet! men har en godplan på gang nå
Hjelen Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Det er jo som regel kjøper som betaler moms hvis bilen importeres fra sverige. Liker å være vanskelige de folka der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå