BMW-Askøy Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Fyllte bensin på tanken som viste kvart tank,fyllte altså tanken helt men måleren viser kvart tank ,kjører så videre og måleren går videre ned til 0 og blir der og lyser på tom tank,hjelper ikke å fylle opp i gjen, som jeg har funnet ut er det to tank målere i tanken eller flotører,den ene på bensinpumpen og en på den andre siden,hvilken av disse er det som pleier å ryke,må jeg ta opp begge to å sjekke eventuelt om de har hengt seg opp
bmw black jet Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 er mulig flottøren har satt seg fast skjedde på gamle bilen min når jeg fylte litt til etter den stoppet første gang. er du heldig detter den ned av seg selv etter noen dumper.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now