Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal da selge ett e30 m3 understell som kommer fra en e30 m3 jeg hadde tidligere.

Det du får med:

Komplett m3 understell (travers bak, bærearmer bak, bremser bak, stikkakslinger bak, diff bak, dempere bak, fjærer bak, stabbstag bak, stabbstag framme, travers framme, z3 tannstang, alu bærearmer framme, coiloversfjærbein framme, fjærbeinskåler, bremser framme, tårnlager framme og bake.)

FK-coilovers.

330/300mm bremser, XYZ.

M3 diff (3,25 utveksling), tight og fin uten slakke.

Z3m diff lokk med derling foring.

Det som er gjort med understellet:

Sveist inn forsterkninger på bærearmer bak i "V"en og stabbstag innfestning.

Helsveist bærearm innfestningene og forsterkning på diffopphenget på traversen bak.

Forsterket og laget til travers framme for at eksosmanifoldene ved montering av s50 motor skal passe (kan få med travers som ikke er gjort dette på).

Hele understellet er:

Sandblåst.

Lakkert med Epoxy grunning (veldig slitesterk).

3M understells-masse på deler og plasser som er utsatt for steinsprut (ser veldig bra ut).

Skip-lakk som er slitesterk å "bra" glans i.

Ting som er nytt på understellet:

Alle foringene i derlin ifra akg-motorsport (neste steg på hardhetskalan er alu foringer) beregnet for banebruk men går fint an å bruke på vei, støyer ikke.

Alle hjulager er nye.

Nye (330mm framme / 300mm bake) XYZ bremser, biter og kjøler sykt bra! Etter banekjøring så kunne man lett ta borti kaliper uten å brenne seg.

Stålomspunnet slanger til bremser.

Nye bærearmer i alu framme.

Nyoverhalt z3 tannstang ifra usa med 2,7 runder lock to lock (fra fullt rattutslag ene veien til andre veien).

Nye styrestag (men såg ene mansjetten var ødelagt).

Nye dempere framme og bak.

Nye fjærbein skåler nede.

Nye bremserør på bakstilling.

Nye tow kroker på bakstilling.

Nytt Z3m diff lokk (sykt bra kjøling) med derlin foring.

Powerflex foring til stabbstag framme og bak.

Tårnlager bak ifra agk motorsport (Grommeste de har).

Forsterkning i dempertårn bak (legger mellom skruene og dempertårn).

Understellet fungerer veldig bra å skal tåle hard banekjøring med stor motor uten problemer, var på bane en gang med det med s50 motor og det fungerte perfekt og lå veldig bra på veien.

Har kjørt maks 2000km med understellet.

Sikkert mye jeg har glemt men bare å spørre visst det er noe.

Kan sendes mot forskuddsbetaling.

Understellet er litt skittent, fikk ikke tid å vaske det før jeg tok bilder, skal få gjort det før sending/levering.

Har desverre ikke bilder akkurat nå av diffen eller skikkelig bilde av diff-lokket da jeg la de igjen på verkstedet og fraktet med meg resten av understellet til lagring.

Har mer bilder visst noen vil ha!

Selges 43 000,-

Mvh Steffen Dybdal

984 10 548

qhlxaldysxs5a5698cpy.jpg

tvx93xrzc9ysr8egfhqw.jpg

nre977sel4pso69t6o5g.jpg

ezflqvko6k160ha5wtm0.jpg

azqlq3w87mwxl7yys3q2.jpg

e5t799kody5eqg1hpspi.jpg

vjz3cmtf7un2vtid269o.jpg

7yq05o2u9r1naqxq186v.jpg

6njte9eosjwptduvckwj.jpg

rmrx8tlosglk8atuuzad.jpg

ei22wnga7gnvbqyktmod.jpg

6e1ywvw6hs6p68b9mww8.jpg

jdwg5ozsbeo3egyf07og.jpg

ljp0nubnc7v9syjetiob.jpg

h85vx8uv5qj6ie8u5fqj.jpg

yb5vmnisulp6on6np8tv.jpg

0tek7le8sq1mpju22dqe.jpg

3dieg9td8wvgxv7e8z2e.jpg

7sllv3i85qb59stoiso9.jpg

Skrevet

Selger ikke diffen løst uten jeg får solgt resten av understellet, kan selge bremsene løst for 15 000. Da selger jeg understellet med original bremsene visst noen kjøper bremsene.

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...