Arizonapie Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hei, eg har problem med at det rister en god del i bilen når eg kjem over ca 80 km/t og når eg bremser ned. Noken idè om kva som kan være problemet?` Har bytta : Endeledd, Paralellstag og støttestag. men vart ikkje mykje bedre Har lurt på om det er Felgane? Det låg ingen lodd inne i felgane mulig dei aldri har vore balansert? Og en ting til. Når bilen står på tomgang i FRI er det en lav merkelig lyd som eg ikkje forstår kva er , nåår eg tar inn clutchen forsvinner den. en slags klirre lyd.
todleif Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Kan være at du trenger senterringer på felgene. Test med vinterdekkene. Er sommerdekka gamle/billigt merke?
lierbimmer Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 samme som på min. prøv vinterdekka på foran og se om den fremdeles rister. viste seg at den ene felgen hadde en skade på min
Arizonapie Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Okei, skal sjekke det Tippa det er billige dekk! har netopp kjøpt bilen Felgane på bilen er veldig kantkjørt om det kan ha noke sei?
Morten-st Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Hadde det samme på min E34 da jeg kjøpte den, mangla senterringer. Fikk tak i og satt på, rister ingen ting Hvis det ikke løser seg å få senterringer så kan det være at forrige eier har slått kast i dem, så da må du prøve vinterdekkene som todleif sa. har masse kantsår og greier på mine og, skal ikke ha mye å si.
kje Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Prøv med andre dekk først, men hvis ikke det har noen effekt er ofte casterstagene i forstillingen skyld i vibrasjon i gitte hastigheter og ved nedbremsing. Ca 1000,- for begge to på Koed.no. Grunnen til ulyden du har i fri ved clutch ute er mest sansynlig del 4 her (dårlig utløselager) eller del 6 (slakke i fjær til utløsearmen). Ikke noe farlig. Bare veldig irriterende!
Arizonapie Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Okei, takk for forske litt meir på ristinga, er visst mykje som kan føre til risting forstår eg :S Utløserlager er so godt som bestilt, thx
KKise Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hadde akkurat samme greiene på E34 min i fjor, avbalansering gjorde susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå