Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg har problem med at det rister en god del i bilen når eg kjem over ca 80 km/t og når eg bremser ned. Noken idè om kva som kan være problemet?`:D

Har bytta : Endeledd, Paralellstag og støttestag.

men vart ikkje mykje bedre

Har lurt på om det er Felgane? Det låg ingen lodd inne i felgane mulig dei aldri har vore balansert? :roll:

Og en ting til.

Når bilen står på tomgang i FRI er det en lav merkelig lyd som eg ikkje forstår kva er , nåår eg tar inn clutchen forsvinner den. en slags klirre lyd.

Skrevet

Hadde det samme på min E34 da jeg kjøpte den, mangla senterringer. Fikk tak i og satt på, rister ingen ting :)

Hvis det ikke løser seg å få senterringer så kan det være at forrige eier har slått kast i dem, så da må du prøve vinterdekkene som todleif sa.

har masse kantsår og greier på mine og, skal ikke ha mye å si.

Skrevet

Prøv med andre dekk først, men hvis ikke det har noen effekt er ofte casterstagene i forstillingen skyld i vibrasjon i gitte hastigheter og ved nedbremsing. Ca 1000,- for begge to på Koed.no.

Grunnen til ulyden du har i fri ved clutch ute er mest sansynlig del 4 her (dårlig utløselager) eller del 6 (slakke i fjær til utløsearmen). Ikke noe farlig. Bare veldig irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...