Gå til innhold

BMW E39 problem med nøkkel og høytallere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig kjøpt meg en E39 96 modell. Fikk meg med en nøkkel der hvor gummien til knappene var utrolig slitt. Bestillte da nytt gummisett fra ebay og monterte denne, men så skulle jeg få for å prøve nøkkelen.

Og låse opp knappen, og bagasjeroms åpneren fungerer som bare det, men låse knappen fungerer ikke , det gikk an å låse en gang ved at jeg trykket på den, og etter det har jeg ikke fått det til igjen. Fått den også til å låse et par ganger før med slitte gummien, men ved å stå å pirke i nøkkelen i 5 min.

- Jeg har orginal bmw tlf i bilen, og er et merkelig problem. Når jeg kobler fra tlf (tar ut kabelen), så kommer det en slags dunkelyd med 5 sekunder mellomrom i alle høytalere, og når jeg kobler på så restarter tlf hele tiden ,og oppstarts melodien/lyden kommer om og om igjen.

Skrevet

Da har jeg bestillt en slik en fra ebay, skal prøve den når jeg får den og gi en tilbakemelding om hvordan det gikk.:) Takk for tipset!

Skrevet

Nøkkel problem er løst, det jeg gjorde var å ta fra hverandre nøkkelen og bare bruke chippen, sammen med plastdelen man trykker på, bakdekselet og batteriene.

Så skrudde jeg nøkkelen på trinn to og deretter tilbake og tok ut nøkkelen, så holdt jeg inne "låse opp knappen" og trakk tre ganger på "låse knappen".

Dermed låste alle dørene seg automatisk og låste seg dermed opp igjen. Og da virket nøkkelen utmerket. :D

Men høytaler problemet medvarer fremdeles, har ikke funnet noen løsning på det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...