Kjexx Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Jeg har bestemt meg for å fikse bilen min slik den er, så da trenger jeg en motor som er i bra stand. Den bør være såpass at det bare er å hive motor i bilen bytte olje og plugger. Ikke noe slikt møkk som har gåen topp eller pakning osv.. Har du en m50b20 kjøper jeg den veldig gjærne for en vettig pris. Har du en m52b20 trenger jeg og ledningsnett, hjerne og lmm også. Ta kontakt om du har noe. Helst på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders92 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jeg har en M52B20 med alt du trenger motoren er i Østfold. ta kontakt om interesse! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Har M52B20 med hjerne, ledningsnett og lmm fra E46. Pm om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Dere kan jo sende meg info på pm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Hei, har en m50b20 uten bunnpanne som du kan få til kr 1500,- med ledningsnett og hjerne, står i sør-trøndelag, motor er i god stand. Send meg pm om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Hva er standen på den da? Jeg er interessert i det meste som er i bra stand. Men den må sendes... Kan du høre om det er noe for bring? Til halden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå