Telcontar Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Så en senka E61 her om dagen med M5 felger, må si jeg falt for disse. Kler jo bilen ekstremt bra. Noen som hvem som selger beste replica av disse? Vil jo ha best mulig kvalitet, siden original M5 felger neppe finnes med det innpresset jeg trenger (xdrive E61 har ET43). Org. spec: http://www.alloywheelsdirect.net/bmw_alloy_wheels/5_series_m5_e61_touring_alloys/19_bmw_166m_wheel_434 Et eksempel:
DanielMK Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Eg husker iallefall at eg stresset noe enormt med å finne replica av disse til min E60 .. men fant aldri. Sendte utallige mail til forskjellige felg-forhandlere, men ingen hadde... Så..
ehrnst Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 synes alle kjører med replica av disse på 3-serier hvertfall. kan da ikke være så vanskelig å finne? BM autosport i UK har ser jeg. 700£
Telcontar Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Er et par forhandlere på finn.no har de, tenkte kanskje noen har erfaring med disse. Vil handle i Norge helst, så utenlandsk forhandler blir siste opsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå