Epledude Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Hei! Er ny på forumet og lurer på følgende: Jeg har en 2000 mod, E46 Touring med 1,8 l bensin som jeg vurderer å selge. Den har rullet snart 280 000 km. Service er holdt, men utført på privat verksted av kjennere. Hvor mye kan jeg egentlig forvente å få for den? Av utstyr kan jeg nevne: - Sportseter, sort stoff - Multifunksjonsratt - BMW business CD/radio m 6 høyttalere - Auto AC - Hengerfeste - Kjørecomputer - Cruisecontrol - Org. xenon - Setevarme Fargen er mørk grønn utenpå mot sort dashbord og mørk tre-mønster inni. Setene har sort stoff. Ting som er fikset/byttet i det siste: - Vannpumpe - Bensinpumpe - Bremser bak HV - Dempere foran HV - Forstilling (bærearm) - Håndbrekkfeste bak - Ny frontrute pga steinsprut Feil ved bilen som jeg vet om: - Motorsymbol lyser gult. Noe med innsuget? Har ikke fått sjekket dette. - Frontlys kan fuske når kaldt/mye regn - Bremseskiver er skjeve foran - Kupévifte fusker Litt uheldig med rust på overflaten ved 2 hjulbuer og nede ved høyre bakdør. Samt noen flekker ved bakluke. Ellers en god bil med gode kjøreegenskaper. Har både vinter/sommerdekk på alu. felg. EU ok til juli 2012. Håper noen her kan hjelpe meg med å sette en prislapp på denne flotte bilen. Den har vært min gode venn i 3 år, men nå trenger jeg noe større.
Epledude Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Bilen min er lik denne bilen, bortsett fra at jeg har hvite blinklys og finere felger Glemte å nevne at den også har midtarmlene.
marius_kj Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Jeg prøver å selge denne:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29426171 som har gått nesten 3 ganger så lite, ingen rust og er 5 år nyere og enda går salget tregt, så tror neppe du får noe særlig mer. Er lov å prøve selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå