Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo coilovers :) XYZ sine sett har heller ikke TUV-papirer/godkjenning, så dette kan du ikke skrive i vognkort dessverre..

Skrevet
Dette er jo coilovers :) XYZ sine sett har heller ikke TUV-papirer/godkjenning, så dette kan du ikke skrive i vognkort dessverre..

Coilovers? Er dønn fersk når det gjelder understell osv :P om det blir godkjent eller ikke bryr jeg meg ikke så veldig hardt om egentlig :) det er godkjent senkesett som står på nå btw - likte ideen med og få justert høyden, så det ikke blir så trasig om vinteren 0o

Skrevet

Coilovers = justerbart senkesett. Høyde, eller høyde og hardhet..

Da ville jeg undersøkt etter et kit som har godkjenning med seg. Om du blir stoppet i f.eks teknisk, så står d gjerne hvor mye senk og/eller nummere på senkesettet du har på bilen pr i dag. Hvis disse da ikke stemmer over ens, så blir d inn på Biltilsynet for visning av bilen.

Om du kjøper et coilovers-sett som har papirer, kan du montere disse, senke bilen, kjøre til et godkjent bilverksted og ta en 4-hjulskontroll, for så å bestille time på BT og få det nye settet skrevet inn i vognkort. 4-hjulskontrollpapirene må du ta med til BT for å vise at bilens understell har riktige verdier (grader).

Dette gir da ingen problemer om du blir stoppet en annen gang :)

Skrevet
Coilovers = justerbart senkesett. Høyde, eller høyde og hardhet..

Da ville jeg undersøkt etter et kit som har godkjenning med seg. Om du blir stoppet i f.eks teknisk, så står d gjerne hvor mye senk og/eller nummere på senkesettet du har på bilen pr i dag. Hvis disse da ikke stemmer over ens, så blir d inn på Biltilsynet for visning av bilen.

Om du kjøper et coilovers-sett som har papirer, kan du montere disse, senke bilen, kjøre til et godkjent bilverksted og ta en 4-hjulskontroll, for så å bestille time på BT og få det nye settet skrevet inn i vognkort. 4-hjulskontrollpapirene må du ta med til BT for å vise at bilens understell har riktige verdier (grader).

Dette gir da ingen problemer om du blir stoppet en annen gang :)

Takk ;)

Har du tips om hvor jeg kan finne et kurrant coilover kit med TUV papirer til e34 da? bra men billigst mulig :)

håper virkelig ikke og pasere så mye over 6k ... 0o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...