Nueva Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Heisann, er på tide og bytte alt som har med demping og gjøre på bilen. Har en bmw e34 1993 525ia m50. hvor kan jeg finne et komplett bra kit til rimeligst pris? Dette er vel eneste jeg har funnet til nå... Er dette bra? http://www.gotsmoked.no/tuningshop/deta ... sef=hcccfp
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Dette er jo coilovers XYZ sine sett har heller ikke TUV-papirer/godkjenning, så dette kan du ikke skrive i vognkort dessverre..
Nueva Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Dette er jo coilovers XYZ sine sett har heller ikke TUV-papirer/godkjenning, så dette kan du ikke skrive i vognkort dessverre.. Coilovers? Er dønn fersk når det gjelder understell osv om det blir godkjent eller ikke bryr jeg meg ikke så veldig hardt om egentlig det er godkjent senkesett som står på nå btw - likte ideen med og få justert høyden, så det ikke blir så trasig om vinteren 0o
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Coilovers = justerbart senkesett. Høyde, eller høyde og hardhet.. Da ville jeg undersøkt etter et kit som har godkjenning med seg. Om du blir stoppet i f.eks teknisk, så står d gjerne hvor mye senk og/eller nummere på senkesettet du har på bilen pr i dag. Hvis disse da ikke stemmer over ens, så blir d inn på Biltilsynet for visning av bilen. Om du kjøper et coilovers-sett som har papirer, kan du montere disse, senke bilen, kjøre til et godkjent bilverksted og ta en 4-hjulskontroll, for så å bestille time på BT og få det nye settet skrevet inn i vognkort. 4-hjulskontrollpapirene må du ta med til BT for å vise at bilens understell har riktige verdier (grader). Dette gir da ingen problemer om du blir stoppet en annen gang
VegarVS Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 jeg kjøpte på www.partsandretards.no veldig fornøyd med det, å tùv papirer følger med
Nueva Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Coilovers = justerbart senkesett. Høyde, eller høyde og hardhet.. Da ville jeg undersøkt etter et kit som har godkjenning med seg. Om du blir stoppet i f.eks teknisk, så står d gjerne hvor mye senk og/eller nummere på senkesettet du har på bilen pr i dag. Hvis disse da ikke stemmer over ens, så blir d inn på Biltilsynet for visning av bilen. Om du kjøper et coilovers-sett som har papirer, kan du montere disse, senke bilen, kjøre til et godkjent bilverksted og ta en 4-hjulskontroll, for så å bestille time på BT og få det nye settet skrevet inn i vognkort. 4-hjulskontrollpapirene må du ta med til BT for å vise at bilens understell har riktige verdier (grader). Dette gir da ingen problemer om du blir stoppet en annen gang Takk Har du tips om hvor jeg kan finne et kurrant coilover kit med TUV papirer til e34 da? bra men billigst mulig håper virkelig ikke og pasere så mye over 6k ... 0o
Nueva Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 jeg kjøpte på http://www.partsandretards.noveldig fornøyd med det, å tùv papirer følger med fant ikke noe til e34 =/
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Er faktisk masse OK til salgs på Ebay.. Både .de og .com Jeg handla mitt coilover-sett på ebay.de, dise med TUV-papirer. Ellers har du vel www.koed.no www.gsbildeler.no www.bsbildeler.no Og du kan google bilsider som selger snacks, som kanskje også har noe og tilby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå