Gå til innhold

Noen som veit hvor billig et Datasprut koster ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drit i MS, kjøp et skikkelig sprut med en gang så slipper du trøbbel og faenskap i alle retninger. Kjøp et skikkelig sprut som Nira, Vipec, Autronic av noen som kan montere og mappe det for deg.

Å spare penger på sprutet er bare idiotisk, bedre å spare penger på noe annet stæsj! Dere som påstår og mener noe annet kan ta dere en bolle! Lista av folk som har søla bort MYE tid og penger på MS er så lang at jeg fattet ikke hvorfor folk gidder å diskutere dette engang.

Skrevet
Drit i MS, kjøp et skikkelig sprut med en gang så slipper du trøbbel og faenskap i alle retninger. Kjøp et skikkelig sprut som Nira, Vipec, Autronic av noen som kan montere og mappe det for deg.

Å spare penger på sprutet er bare idiotisk, bedre å spare penger på noe annet stæsj! Dere som påstår og mener noe annet kan ta dere en bolle! Lista av folk som har søla bort MYE tid og penger på MS er så lang at jeg fattet ikke hvorfor folk gidder å diskutere dette engang.

såpass? :S Har du testet MS ?

Skrevet

Om du ikke vil gjøre noe selv, eller lese deg til noe er det nok lettere med noe annet enn ms. Men du må jo uansett gjøre noe selv. Skal det være en bil som også blir brukt mye på veien, er du ikke ferdog med mapping etter rulla. Autronic eller ei

Jeg kjører med ms, og skal bytte ut i vinter håper jeg.

Med nytt ms

Skrevet
Om du ikke vil gjøre noe selv, eller lese deg til noe er det nok lettere med noe annet enn ms. Men du må jo uansett gjøre noe selv. Skal det være en bil som også blir brukt mye på veien, er du ikke ferdog med mapping etter rulla. Autronic eller ei

Jeg kjører med ms, og skal bytte ut i vinter håper jeg.

Med nytt ms

Okei, Men jeg skal bruke min litt på bane/treff også:) Jeg tenkte å slippe ledningsnettet i bilen og erstatte det med Datasprut :) Så er det jo lettere å hive på en turbo etterhvert å ;) Skal ha M50B25 i E30 min så da tenkte jeg å gå evt for et Datasprut...

Hvor finner jeg det ? Og hvor mye ca i pris ligger de på ? :)

Skrevet

Du kan sjekke diyautotune.com eller kontakte anders kristiansen for ms.

Elllers er det ganske fin pris på adaptronic og fra importtech

Skrevet
Du kan sjekke diyautotune.com eller kontakte anders kristiansen for ms.

Elllers er det ganske fin pris på adaptronic og fra importtech

Ok :) Takk for tipsa, Virker utsom du har greie på ting ehrnst ;)

Hva er forskjell mellom Dataspruta ? Eller er det et dumt spørsmål ? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...