TOYW Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Heisann, jeg har en Bmw e46 318i. Jeg har allerede angel eyes, men det er med små dioder inne i selve ringen. Jeg tenkte å kjøpe nye og lurte på om noen vist hvordan dem gamle var montert? Depo 344-1101R er lyktene mine.
ghm Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Jeg installerte nettopp CCFL angel eyes ringer i min 2001 318i facelift modell. Det var egentlig grei skuring (amatør). Mine ringer var slik at jeg klipset de på over nærlys og fjernlys/parklys, så de skal være rimelig enkle å få av om du skal bytte de du allerede har. Det som var den virkelige jobben (for min del) var å demontere lyktehuset, og få koblet alle ledninger. P.S, hvis du har lyktespylere, så tøm tanken for spylerveske før du kobler ut spylerdysen, ellers vil du få deg en hyggelig overraskelse (slik som jeg gjorde
TOYW Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 hehe, har ikke det heldigvis Må prøve og koble til slik at ikke park og nærlys kommer på samtidig, slik som det er nå. Takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå