santos Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Kan noen hjelpe meg og få satt opp navigasjonen på denne maskinen ? Jeg får ikke kartprogrammet" IGO8" til og kople seg til GPS en .GPSen har gode signaler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5serie<3 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Hei . har en alpine spiller på 5serie. kjøpte ny. i begynnelsen så kunne jeg skru opp lyden opp mot 20 og mer uten noe problem. men nå i det siste ,hvis jeg skrur opp mer en 15 så skrur den seg av,og på igjen automatisk. og forsetetter sånn til jeg skrur ned lyden til 15 eller under. er det noe gærnt med spiller tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Hei . har en alpine spiller på 5serie. kjøpte ny. i begynnelsen så kunne jeg skru opp lyden opp mot 20 og mer uten noe problem. men nå i det siste ,hvis jeg skrur opp mer en 15 så skrur den seg av,og på igjen automatisk. og forsetetter sånn til jeg skrur ned lyden til 15 eller under. er det noe gærnt med spiller tro??? Du kunne ha laga deg ein eigen tråd istedet for å svare i ein annen sin tråd. Legg opp nye kabler til spilleren. Originalkablene er for tynne og/eller har dårlig kontakt ein plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå