CaS_E34 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 HEi. Noen som har peiling på LKM en? Jeg har bygget om bilen min. men det er to feilmeldinger jeg ikke får fjernet. Det jeg har gjort på de andre lysa for å få fjernet feilmeldingen er å koble venstre og høyre lys in på samme lederen. Slik har de fleste meldingene forsvunnet... Men det jeg sliter med nå er trailer-lys og skiltplate lysa... Det som jeg har prøvd på skiltplate lysa, er å koblet disse mot kjørelysa for å få vekk feilmeldingen... Dette hjalp ikke. Og jeg kan ikke koble dem mot selve kabelen til skiltplatelys for da blir både kjørelys og skiltplatelysa feil. Dette mest sannsynlig p.g.a jeg har byttet til LED. Og at dette forandre motstanden i pærene. Trailer lys vet jeg ikke hva er, så dette er et problem. Jeg trodde at det måtte vært til hengerfestet... Men jeg kan jo ikke få feilmelding på dette når det ikke er koblet noe til... Dessuten kan jeg ikke finne noe overvåking av dette i elektroskjemaene til LKMen. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Ingen som har tukla me lys kontroll modulen;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå