Gå til innhold

Noen som har innsikt ang "feiltenning"? E46 (facelift motor)

Anbefalte innlegg

Skrevet
henger meg på her. Skjer akkurat det samme med min. Hadde den inne hos bilia, de byttet en sensor(kommer ikke helt på hva den heter nå) men ble ikke noe bedre..

Hvilken sensor var det? Har det forresten vært byttet kjedestrammer på din?

Skrevet
henger meg på her. Skjer akkurat det samme med min. Hadde den inne hos bilia, de byttet en sensor(kommer ikke helt på hva den heter nå) men ble ikke noe bedre..

Hvilken sensor var det? Har det forresten vært byttet kjedestrammer på din?

Det vet jeg ikke, jeg har byttet kam sensor, byttet veivhus 2 ganger, toppdekselpakning 2 ganger, vakumpumpe. Pakninger påvanos og en eller annen sensor til. Syns den holder igjen ofte når jeg skal på motorveien..

Skrevet

Det vet jeg ikke, jeg har byttet kam sensor, byttet veivhus 2 ganger, toppdekselpakning 2 ganger, vakumpumpe. Pakninger påvanos og en eller annen sensor til. Syns den holder igjen ofte når jeg skal på motorveien..

Kam sensoren, hvordan merket du denne? Du har aldri byttet lambda altså?

Mange km har bilen nå?

Skrevet

Denne ble byttet før jeg kjøpte bilen. Men da ville ikke bilen starte står det på verksteds papirene. Ble hentet med viking og kjørt til BMW, når har bilen gått 159.

Ikke byttet lambda

Skrevet
Denne ble byttet før jeg kjøpte bilen. Men da ville ikke bilen starte står det på verksteds papirene. Ble hentet med viking og kjørt til BMW, når har bilen gått 159.

Ikke byttet lambda

Var hos en kompis på BMW på kveldtid. Tok avlesning. Ga feil på bakre lamda med en kode. Men ingen feil gis inni bilen. Foreslo å bytte den å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...