tiiim Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hei! Har lest mye opp og ned her ang felger, dekk, senking, impress, etc. Har vel blitt mye klokere, men sitter igjen med ennå flere spørsmål. Så da lurer jeg egentlig bare på om noen vet om noen fete dekk/felger til en E39 Touring? Mine preferanser er; Maks 19 tommer, minimum 18 tommer. Vil ha breie dekk, men ikke alt for breie forran. Fine felger med mye eiker. Har tenkt litt på sorte med stålkant, men usikker. Bilen er hvit. Håper noen kan hjelpe meg. Hvertfall med felgstrl. forran og dekk strl. forran vs. bak. Bilen er ikke senket... ennå....
lasseln Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Mener å ha lest at Touring ikke er tilatt med forskjellig bredde forran og bak (men ikke da dette forgitt, da dette ikke er noe jeg vet). Du finner en liten oversikt over hva som passer på diverse felgbredder her: (Bare søk på E39, så får de opp de som gjelder for E39) http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=16376 Videre vil jeg anbefale GS Silver/Hyper/Gold track, kan sees på bilen til Saltkjelen (sedan vel og merke). Disse er Y eikede, men til gjengjeld mye eiker. Eller Rondell 0058 (D58).
tiiim Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Takker for svar! Har sett igjennom tråden med diverse felgstørrelser og bredder. Kjedelig at det ikke er lagt ut noen bilder. Jeg ønsker primært at dekk/felg-ene går kant i kant med hjulbuene. Har sett litt på GS sine pakker og ser de er på "tilbud" nå. Hadde vært utrolig kjipt om ikke det var tillatt med forskjellig bredde på felgene forran og bak på touring. Har sett meg ut denne størrelsen: 19" felger med 8,5 ET20 235/35 forran og 9,5 ET25 265/30 bak. Noen som vet hvordan det vil bli på bilen? bilder? Fint om også noen akn bekrefte eller avkrefte det ang. forskjellig bredde forran og bak på touring
jsjsev Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Går fint an og ikke noe ulovlig med forskjellig framme og bak i bredde, så lenge impress og rullediameteren er innafor reglene. Har touring selv med 19" fra GS, 8.5 foran og 9.5 bak.
RS-Heggem Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Gs-felgene er ikke av all verdens beste kvalitet. Klarlakk reiser i løpet av første sesong. Garantert i løpet av andre. Kjøp noe av mer kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå