Paaal Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jeg har en BMW 320i e46 2001 modell som er tysk importert. Er stort sett veldig fornøyd med bilen bortsett fra en ting som irriterer meg veldig. Det er at lyden forsvinner og detter ut. Det gjelder all slags lyd fra høytalerene både radio, cd og aux. Det skjer stort sett når jeg kjører over dumper og hull så det vibrerer i bilen. Noen ganger kan jeg skru monitoren foran av og på så kommer lyden tilbake av seg selv, men det er veldig ofte at det ikke fungerer og at jeg rett og slett bare må ta tiden til hjelp. Det kan gå lang tid så det er egentlig veldig irriterende. Forsterkeren og alt av lyd sitter bak på siden i bagasjerommet og er orginalt. Jeg mistenker at det er en løs ledning et sted eller en jordningsfeil, men det er ikke så veldig lett å feilsøke når det er så mange ledninger som går i hverandre bak. Har ikke lyst til å sette bilen inn til BMW å betale de masse penger for å feilsøke for meg. Har prøvd selv, men uten hell. Noen som har vært borti lignende problem eller har noen forslag til hva det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Mulig du har sjekket dette, men det står ikke i teksten over, så tillater meg å nevne kontakten på baksiden av spiller. Vet at denne egentlig skal sitte godt når den er festet riktig, men det skader vel ikke å ta en titt, prøv eventuelt å smånappe i ledningene mens headunit er ute av dashbordet, bare for å kontrollere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå