torko Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 er på utkikk etter en 325 hjerne til e30 preface... fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 ingen som har!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Det er vel skjelden vare. Hør med Eirik Viste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 skjelden vare ja, det var no dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Det er ikke noe sjelden vare som helst. Hvilken hjerne trenger du, og hvilket serie-nummer har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 er ikke sikker men er til en preface. ledningsnettet mitt har tre rader med stikkermotakere så, hjernen må ha tre rader med stikkere. - tror jeg fikk opplyst at de tre siste nummerene på styreenheten skulle være 539 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 bruker altså ledningsnett fra MIN gamle 320 på den nye 325 motoren. ledningsnettet passer motor 100%- kan også nevne at jeg brukte 320motronic hjerne, om dette skulle ha noe så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå